Waar komt nou de beste Nederlandse wijn vandaan?

Ik had zonet een wijn uit de Achterhoek, een witte droge heerlijke strakke wijn, en ik vraag me af waar nou de beste wijn uit Nederland vandaan komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.6K

Antwoorden (3)

Kennismaking met Nederlandse wijn.

Wijnbouw in Nederland is in opkomst . De laatste jaren is het aantal wijngaarden flink ge-groeid. De kwaliteit van de wijnen is enorm gestegen en is nu te vergelijken met de goede wijnen uit de bekende wijnproducerende landen.
Wijngaard Wageningse Berg verzorgt wijnproeverijen waarbij u kennis kunt maken met de wijnen uit de beste Nederlandse wijngaarden.

Toegevoegd na 26 seconden:
http://www.wijngaardwageningseberg.nl/html/nederlandse_wijn.html

Toegevoegd na 35 seconden:
http://www.wijngaardwageningseberg.nl/html/nederlandse_wijn.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sheerenhoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Als je nou uitlegt waarom is het misschien een antwoord waar iemand wat aan heeft. Nu is het slechts een kreet.
Ik vind de apostelhoeve nog steeds erg lekker, ligt er wel heel erg aan welk jaar! Sowieso vaak het risico op mindere kwaliteit in nl