Kan Energy Drank die over datum is kwaad?

Ik heb de volgende energy drank gezien:

http://www.vyberctyrkolku.cz/obrazky/zbozi/106_0__24xcola.jpg

Deze kosten normaal gezien 1,50 euro. Maar omdat ze ongeveer iets van 10 dagen ofzo al over datum zijn kun je ze kopen voor 0,25 cent dus tel uit je winst:)

Maar kan dit kwaad als die over datum zijn. Want het is wat anders dan eten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
10.9K

Het beste antwoord

energiedrank die 10 dagen over tijd is? nee kan geen kwaad... moet het nu ook geen jaar laten liggen eh..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk niet dat het veel kwaad kan om zoiets op te drinken, zoals mijn ma altijd zegt "weet die energie drank zelf dat het overdatum is" maar een houdbaarheidsdatum is ook maar gewoon een advies het is niet dat het na de houdbaarheidsdatum direct niet meer goed is, dus ik zeg het kan geen kwaad, daarbij zit er zoveel suiker en spul in dat energie drank dat ik denk dat het na jaren nog kan opdrinken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tht datum is ook meer voor fabrikant ivm aansprakelijkheid zodat ze niet meer verantwoordelijk zijn voor het product dus als je ziek wordt is het eigen verantwoording ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet, maar je moet het dan wel snel opdrinken voordat de smaak raar wordt.