klopt het dat, wanneer je veel koffie of espresso drinkt je honger krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
5.8K

Antwoorden (5)

Als je er suiker in doet, zeker!

Tevens als het koffie met cafeïne betreft, daar krijg je wat meer energie van. Gevolg is dat je actiever wordt, en je lichaam om nog meer energie (lees voeding) gaat vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het andersom. Veel koffie betekent juist minder eetlust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je er honger van zou krijgen is mij onbekend (idd eerder andersom), maar ik heb wel gehoord dat je er aandrang om te poepen van zou krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffie geeft net als bijv. water een verzadigend gevoel. Een kop koffie kan eetlust opwekkend zijn, maar veel koffie zeker niet.
13 jaar geleden
nee volgens mij niet.bij mij in ieder geval niet,integendeel het werkt hongerstillend.ik drink de mijne helemaal zwart.