Hoelang duurt het voor dat RedBull werkt?

Zo'n 3 maanden geleden had ik een feest. Daar heb ik RedBull gedronken (hou het maar op een uur of 11) ; maar verder gebeurde er niks. 's Nachts rond een uur of 2/3 leek het of het ineens begon te werken? Nu heb ik dat gisteren weer gehad met carnaval. Rond 8 uur dronk ik redbull en het begon pas rond 11 uur ofzo te werken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2.4K

Antwoorden (1)

Red bull is geen drugs, dat is een frisdrankje (wat van mij verboden mag worden, maar dat terzijde). Het hoeft dus niet te werken. Neem lekker een kopje koffie!
Je kunt dus wachten tot het "werkt" maar dat is voor iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het met je eens! Maar even om terug te komen op je vraag. Doe een onderzoekje.. Je zal dus moeten uitzoeken hoe snel het in je bloed wordt opgenomen. Misschien ligt het er ook aan hoe snel je een blikje leeg drinkt. Achter elkaar door komt het sneller in je lichaam en als je met tussen stukjes drinkt moet het langer duren om te verwerken. Wat mij betreft hou ik het gewoon lekker bij de koffie en weg met dat zoete spul.