Mag je bij een concert in Gelderdome, flesje water/pakje drinken, snoepjes meenemen?

En hoeveel kosten de muntjes in Gelderdome?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
9.4K

Antwoorden (4)

3.3 Het meebrengen van dranken is verboden. De koop en het nuttigen van (alcoholhoudende) dranken is slechts toegestaan op / in de daartoe aangewezen plaatsen c.q. ruimten.

Toegevoegd na 8 minuten:
De munten zijn verkrijgbaar in een veelvoud van twee en kosten €2,50 per stuk. De prijzen van het drinken variëren van een halve munt tot twee munten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een concert kaart hebt kan je beter effe kijken wat er op vermeld staat en anders op de website. Snoepjes en pakje drinken mag wel, flesje niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het gelredome koop je een pas met een tegoed!
Hierop kun je een bedrag zetten, en wat je niet verbruikt hebt kun je weer declareren aan het eind van een show/optreden!
Het meenemen van eten/drinken is niet toegestaan, wel kun je snoepjes in je zak meenemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flesje water mag wel, alleen wordt bij binnenkomst de dop eraf gedraaid en weggegooid