Sojamelk kun je gewoon opwarmen. Je kunt er eigenlijk alles mee doen wat je met gewone melk of met opvolg melk ook doet. Pap maken, pannekoeken bakken enzv.
Ow en als je die soja peutermelk gaat gebruiken; laat je niet misleiden door het feit dat er vit. D aan toegevoegd is. Dat is echt lang niet genoeg per dag ( dan zouden ze iets van 10 glazen moeten drinken als je dat uitrekent) dus je moet er evengoed vit. druppels bij gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor die kun je gewoon verwarmen

mijn zoon had een koemelk allergie en mocht alleen soyamelk
hij vond dat lekker als we dat opwarmde in de magnetron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, ik doe er van alles mee, ik doe het in de koffie en maak er een granenontbijtje mee, je kan er ook desserts mee maken of gerechten iets milder laten smaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verdraag koemelk niet goed, maar heb af en toe wel zin in een warme kop choco... kan zo de magnetron in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor! In een pannetje, in de magnetron, kan allemaal. Je kunt ook sojaroom gebruiken in warme gerechten, je kunt er custardpudding mee maken, warme chocomel mee maken, zelfs banketbakkersroom mee maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan.enkel in de koffie vind ik het niet lekker,voor de rest valt het best te pruimen.