wie kan me zeggen waarom flesjes in amerika van coca cola 35cl zijn en in belgie 25cl of 33.5cl wie weet waarom er een verschil is?

en dit is niet alleen bij coca cola zo ik woon in venezuela en hier is alles in flesjes groter dan bij ons in europa?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
3.5K

Het beste antwoord

de verpakking word aangepast aan de markt waarin het word aangeboden,door de plaatselijke vraag te volgen word vepaald hoe grot de verpakking moet zijn en welke kluer een etiket etc,niet ieder land heeft nl dezelfde eisen en associaties bij een kleur lettertype of grote van een verpakkingwaardoor een ander format nodig is om te slagen in dat land.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank u dit wist ik niet

Andere antwoorden (2)

Die flesjes zijn ook te koop in de USA.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
In de horeca hebben ze altijd 0.2l.

Ik weet waarom dat is.

Dat is dat de cosument minimaal €2.- moet betalen, waar je in supermarkt 2 liter krijgt.
Meer winst..

Hoezo crisis, prijs is gewoon TE hoog!!