waar kan ik het beste en goedkoop nespresso cups bestellen of kopen?

heeft iemand een idee waar ik online, of in de buurt van midden-limburg, voordelig nespresso cups kan bestellen of kan kopen (afhalen)

dus niet het alom bekende adres waar je normaal bestelt voor de nespresso cups zoals nespresso.com

alvast dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
7.3K

Het beste antwoord

Bij nexpod kun je navulbare capsules kopen en daar zelf koffie in doen. Het is een heel klein beetje goedkoper, maar ik vond het niet de moeite waard.

Nespresso cups kun je soms op marktplaats kopen van mensen die de machine weg doen of van wie de machine kapot is.

In de winkel (alleen Nespresso boutiques en sommige vestigingen van de Bijenkorf) en bij nespresso.nl geldt een vaste prijs en zijn er nergens verschillen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat kan niet want nespresso heeft het alleen recht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de groothandel eens.....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan je alleen via internet en in de speciale Nespressowinkels kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval heeft de bijenkorf in Eindhoven deze cups ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de nespresso club binnen 1 dag in huis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zojuist coffeeducks gekregen die ik had besteld, en het werkt prima. Wij zijn fervente koffieleuten en de kosten van de Nespresso capsules liepen een beetje uit de hand.
Het zijn navulbare capsules en ik heb ze met Espresso regular roast van Douwe Egberts gevuld.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik moet er wel bij zeggen, de kwaliteit van de Nespresso koffie is wel zeer goed (lees: verukkelijk), en bij de coffeduck zie ik ook geen cremelaag