The voice of Holland, waarom zit Jeroen van de Boom eigenlijk in de jury? Zie uitleg hieronder..

Als er niemand drukt, drukt hij in ieder geval, en als de rest van de jury drukt, drukt hij niet. Ik snap het niet dat hij er bij zit...Het duurde ook pas jaren voordat hij zijn eerste top tien hit had..

Toegevoegd na 18 minuten:
Coaches bedoel ik -> dus niet jury

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat zijn bekendheid in een stroomversnelling is gekomen sinds ''Jij bent zo''. En iedereen kent hem, dan kom je al gauw professioneler over.

dat heb ik met alle juryleden die nick en simon zijn net zelf droog achter de oren en moeten andere een mening geven en die angela die drukt alleen bij mensen die ze in een verleden heeft ontmoet en van velzen ja die drukt alleen als hij bij het knopje kan

Om te beginnen, zijn het geen juryleden, maar coaches van een team, welk ze zelf op gehoor moeten samenstellen. Als Jeroen een stem hoort waarvan hij denkt dat die niet bij zijn clubje past, dan drukt hij niet.

Omdat hij zachtaardiger en proffesioneler is dan die respectloze Henkjan Smits enzo. Henkjan Smits is een voorbeeld, ook ik weet dat hij onder contract staat bij SBS (voordat ik weer betweters in mijn comments krijg).

Omdat hij professioneel is en het momenteel erg goed doet in de muziek. Er zijn zat keren geweest dat de kandidaat mocht kiezen en die koos dan soms ook voor Jeroen. Juist door zijn harde werken is hij een succesvol artiest geworden. Rene Froger heeft ook lang in cafe's gestaan hoor. Gelukkig zijn niet alle artiesten bekend geworden met 18 jaar. Ik vind hem goede kritiek geven en het duidt erg op kennis van muzikaliteit en techniek.

In dit soort programma's zitten mensen die: OF een 'boost' nodig hebben voor hun carriere OF een centje extra nodig hebben OF erbij willen blijven horen OF (nog) meer bekendheid willen krijgen Met werkelijke know how en verstand van zaken heeft de jury/coaches weinig te maken. Als de programaleiding werkelijk voor kwaliteit zou gaan, zouden er op die stoelen ECHTE zangpedagogen zitten. Maar helaas hebben die geen bekende kop, dus zijn ze niet interessant. Wat dat betreft vind ik het ontzettend jammer dat Roel van Velzen erbij zit: Een te gekke muzikant als hij zou geen plaats moeten nemen in dit soort baggerprogramma's.

Je toelichting vind ik juist een goede reden om Jeroen erbij te hebben als jurylid / coach (voordat hij drukt, is hij jurylid, daarna is hij (aspirant) coach). Hij denkt blijkbaar anders dan de anderen. Dat vind ik een goede aanvulling voor het programma. Het hebben van een vertraagde top tien hit getuigt overigens niet van slechte muzikale kwaliteiten. Dus dat zie ik niet als een logische aanvulling op je vraag. Hoeveel eendagsvliegen staan in no time in de top 10? Dat Jeroen al jaren bezig is, bevestigt juist dat hij geen eendagsvlieg is.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100