The voice of Holland, waarom zit Jeroen van de Boom eigenlijk in de jury? Zie uitleg hieronder..

Als er niemand drukt, drukt hij in ieder geval, en als de rest van de jury drukt, drukt hij niet. Ik snap het niet dat hij er bij zit...Het duurde ook pas jaren voordat hij zijn eerste top tien hit had..

Toegevoegd na 18 minuten:
Coaches bedoel ik -> dus niet jury

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (7)

Omdat zijn bekendheid in een stroomversnelling is gekomen sinds ''Jij bent zo''. En iedereen kent hem, dan kom je al gauw professioneler over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik met alle juryleden
die nick en simon zijn net zelf droog achter de oren en moeten andere een mening geven

en die angela die drukt alleen bij mensen die ze in een verleden heeft ontmoet

en van velzen ja die drukt alleen als hij bij het knopje kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik vind dat een arrogante gast
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach ze gaan weer minnen zonder dat ze durven zeggen waarom
wat een watjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steek je hoofd één millimeter boven het maaiveld.... Van mij een plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je moolkeesje
alleen ik snap je zin niet , leg eens uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@werk,daar bedoel ik mee,dat als een afwijkende mening verkondigt,dat men snel klaar staat om je neer te sabelen. Dat gebeurt dus hier met de minnetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha.. "Die drukt alleen als hij bij het knopje kan" ... briljant. Vette +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja koolmeesje
minnen vind ik helemaal niet erg als er bij gezet wordt waarom diegene mint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het helemaal met je eens.
Toch een min van mij vanwege de laatste opmerking:
Ik word zoooo moe van die flauwe grappen over Roel van Velzen.
Het is zo makkelijk om grappen te maken over iemand met een fabrieksfoutje. zucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jou min kan er nog wel bij
fijn dat je wel durft te zeggen waarom je mint
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dat hij er tegelijk excuus voor vraagt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt. Eigenlijk flauw om er grapjes over te maken, je hebt helemaal glijk skusme.
Toch doet hij het zelf ook.
Om te beginnen, zijn het geen juryleden, maar coaches van een team, welk ze zelf op gehoor moeten samenstellen. Als Jeroen een stem hoort waarvan hij denkt dat die niet bij zijn clubje past, dan drukt hij niet.
13 jaar geleden
Omdat hij zachtaardiger en proffesioneler is dan die respectloze Henkjan Smits enzo. Henkjan Smits is een voorbeeld, ook ik weet dat hij onder contract staat bij SBS (voordat ik weer betweters in mijn comments krijg).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat hij professioneel is en het momenteel erg goed doet in de muziek.
Er zijn zat keren geweest dat de kandidaat mocht kiezen en die koos dan soms ook voor Jeroen.

Juist door zijn harde werken is hij een succesvol artiest geworden. Rene Froger heeft ook lang in cafe's gestaan hoor. Gelukkig zijn niet alle artiesten bekend geworden met 18 jaar.

Ik vind hem goede kritiek geven en het duidt erg op kennis van muzikaliteit en techniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit soort programma's zitten mensen die:
OF een 'boost' nodig hebben voor hun carriere
OF een centje extra nodig hebben
OF erbij willen blijven horen
OF (nog) meer bekendheid willen krijgen

Met werkelijke know how en verstand van zaken heeft de jury/coaches weinig te maken.
Als de programaleiding werkelijk voor kwaliteit zou gaan, zouden er op die stoelen ECHTE zangpedagogen zitten.
Maar helaas hebben die geen bekende kop, dus zijn ze niet interessant.

Wat dat betreft vind ik het ontzettend jammer dat Roel van Velzen erbij zit: Een te gekke muzikant als hij zou geen plaats moeten nemen in dit soort baggerprogramma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je toelichting vind ik juist een goede reden om Jeroen erbij te hebben als jurylid / coach (voordat hij drukt, is hij jurylid, daarna is hij (aspirant) coach). Hij denkt blijkbaar anders dan de anderen. Dat vind ik een goede aanvulling voor het programma.

Het hebben van een vertraagde top tien hit getuigt overigens niet van slechte muzikale kwaliteiten. Dus dat zie ik niet als een logische aanvulling op je vraag. Hoeveel eendagsvliegen staan in no time in de top 10? Dat Jeroen al jaren bezig is, bevestigt juist dat hij geen eendagsvlieg is.