Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is er tegenwoordig zo weinig goede cabaret op tv?

mis najib en herhalingen van toon hermans,om een voorbeeld te stellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
583

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Cabaret zoals vroeg Toon Hermans,Wim Kan zie je niet meer,hooguit in stukjes herhalingen. Tegenwoordig moeten we het doen met satire
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is het omdat de smaak van de meeste nederlanders aan het veranderen is? Ik was ook altijd een fan van de zaterdagavonden op de Vara. Maar sinds de laatste show van Bert Visscher is er niets meer geweest naar mijn weten.
Ik zag laatst dat men bij SBS6 is begonnen met cabaret. Maar omdat dit dan steeds door de commercials wordt onderbroken is dit niet echt aan mij besteed.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vaak komt op de vara in de winter het cabaret weer terug, dus hou vanaf oktober goed de tv gids in de gaten!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 thanks voor mooie antwoord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik deel je vraag :) kan nog met heimwee terugdenken naar de zaterdagavonden haha!
Er is idd steeds minder cabaret op tv. Dit heeft te maken met de smaak van de maatschappij. Gelukkig hebben we internet nog altijd (Youtube) :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig standupcomedians, die amerikaans-leuk staan te doen. Ik geloof dat BNN zoiets wel uitzendt.

Ik heb de indruk dat de voorkeur van jongere mensen naar zoiets uitgaat.

Ik proef in je vraag, misschien ten onrechte, iets van heimwee naar de tijd dat we ons een ongeluk lachten om Toon Hermans, of nog vroeger om Wim Kan, of Youp of om
Freek, Herman Finkers, en zo nog wel een paar. Ik lach me ook gek om Tineke Schouten.
Maar het is niet meer als toen. Die rust waarmee je lekker de zaterdagavond inruimde voor het cabaret van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding