Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb van de week Netflix van KPN op mijn tv gezet (Philips). Opzoeken lukt niet.?

Het opzoeken naar een titel lukt niet als ik op het vergrootglas op het scherm klik, welke knop ik op de afstandsbediening ik ook indruk. Ik heb de tv ook via KPN. Ik heb de lange witte afstandsbediening. E zitten nieuwe batterijen in de afstandsbediening die verder goed werkt. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb de rode knop ingedrukt en kan al kijken naar de film waarmee opgestart wordt maar ik kan dus niet zelf een serie of film opzoeken.

Picture for question
7 maanden geleden
in: Televisie
ronron1212
7 maanden geleden
de knoppen rond de grote oke knop daarmee kan je navigeren
Pieterke
7 maanden geleden
Bedankt @ronron1212!
Ritsuka
7 maanden geleden
Met die pijltjes navigeer je inderdaad
Pieterke
7 maanden geleden
Dank je@Ritsuka!
Vaughn
7 maanden geleden
Het wordt tijd voor een nieuwe afstandsbediening als ik de slijtage en de viezigheid zo beoordeel....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het lijkt erop dat er een probleem is met de zoekfunctie op Netflix via je KPN-tv. Meestal kunnen er een paar dingen aan de hand zijn.

Eén optie is dat de Netflix-app mogelijk niet goed werkt of een update nodig heeft. Probeer de app helemaal af te sluiten en opnieuw te openen. Soms helpt het ook om de tv even opnieuw op te starten.

Ook kan het zijn dat er iets mis is met de afstandsbediening zelf, zelfs als de batterijen goed zijn. Soms werkt de app beter met de knoppen op de TV zelf. Probeer dat eens uit!

Als het probleem aanhoudt, zou je kunnen kijken of andere KPN-gebruikers hetzelfde probleem ervaren of contact opnemen met de klantenservice van KPN voor hulp.

Wie heeft ervaring met het gebruiken van Netflix via KPN? Hebben jullie tips om dit probleem op te lossen?
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Pieterke
7 maanden geleden
-De tip van Gwen om de tv uit- en weer in te schakelen eeft geholpen!
Probeer het eens met de afstandsbediening van de tv zélf ( dus niet de witte van KPN ).
(Lees meer...)
7 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing