Wat zijn de zentijden van californication dit seizoen?

Dus maandag 22:55 en? Zijn er ook herhalingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist niet dat Hank zo zen was...

Het beste antwoord

gisteren was om 22:55 de 1e aflevering van season 4. nu komt er elke zondag om 22:30 californication op season 4 episode 2 enzovoort. herhaling weet ik niks van.

mss dat je ergens online kan kijken, of downloaden, of kopen

Toegevoegd na 1 minuut:
zoals de jeroen al zegt kan je al tot episode 6 van internet halen, hiervoor weet ik wel een site maar weet niet of het toegestaan is om hier neer te zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

elke zondagavond is er een nieuwe aflevering welke je maandagochtend kan downloaden.
6 weken later komt deze dan op comedycentral in nederland.

als je de afleveringen online gaat opzoeken dan kan je de eerste 6 afleveringen al bekijken.