wie zingt het liedje: in your head" dat je vaak in de feestzalen hoort

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Antwoorden (5)

Welke versie?

Toegevoegd na 21 seconden:
Heb er een paar bij gedaan zodat je kunt zeggen of ik in de richting zit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jason derulo heeft er ook 1 gezongen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal het nummer "zombie" zijn van the Cranberries of bedoel je" bullet in the head" want dat is Rage against the machine ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook dat het 'Zombie' van the Cranberries is, de grote klassieker.
Zoek maar eens op, op youtube of zoiets, dan ben je er zo uit
luister ze!