Is er een programma of een snelle manier waar mee ik de titel en artiest automatisch in kan laten vullen bij geripte cd`s?

Vaak als ik een cd rip worden de nummers opgeslagen met de de naam nummer 1 / nummer 2 / nummer 3 ezv maar nu wil ik de originelen titels+Artiest aan deze bestanden geven. is hier een oplossing voor om dit in een keer te doen? zo dat ik niet alles handmatig in hoef te voeren

Het gaat hier over originele cd`s

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

met itunes je muziek gaan afspelen, icm een internetverbinding herkent IT geripte (originele) cd's en geeft zelf se nummers en artiesten aan

http://www.apple.com/nl/itunes/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu inderdaad via Itunes een paar albums die itunes in heeft gevuld hier moes ik alleen wel zelf album naam en artiest in vullen Dankjewel

Andere antwoorden (1)

Geen idee of dat bij windows mediaplayer ook zo is, maar bij itunes kun je heel simpel alle liedjes tegelijk selecteren, (klik een liedje aan, houdt shift ingedrukt en klik op het laatste liedje) dan klik je met de rechtermuisknop op een van de liedjes en kies je 'info tonen'. dan kun je alle informatie invoeren die je wilt en dat is dan voor elk geselecteerd nummer ingevoerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord hier mee kan ik inderdaad al een groot deel invullen helaas voor mij ben ik nu bezig met een "verzamel" album (Decibel 2012) dit zijn 3 cd`s en elke nummer en andere artiest + titel. (album artiest hou je wel bij alle nummers het zelfde)
het zou makkelijk zijn als er een bestandje was waar deze info al in stond en met een paar muis klikken dit toe voegde aan mijn muziek bestanden. nu heb ik het al bij een aantal cd`s gedaan met kopiëren en plakken van een online tracklist. maar hier gaat stiekem wel wat tijd in zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok ja dan gaat dat wel veel tijd kosten idd. Maar meer dan dit weet ik niet, ik geloof ook niet dat er iets is waarmee je alles pats boem in kan vullen. Ik denk wel dat als je muziek koopt via itunes, alle gegevens wel al ingevuld staan. Misschien kun je een mailtje sturen naar de helpdesk van apple of er een manier is?