Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Muziek via mediaplayer

Heey, kan iemand mij helpen? Ik heb de muziek van een filmpje gedownload, maar ik weet niet hoe ze allemaal heten. Ik speel ze af met mediaplayer en normaal staat er dan hoe dat liedje heet, of de artiest.
Weet iemand hoe ik dat kan vinden?

Toegevoegd na 58 minuten:
Ik bedoel dat er in dat filmpje meerdere liedjes zitten, geen mix ofso maar gewoon apart in het filmpje. durende van een tot 120 sec.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
467

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan het zijn dat je bedoeld dat er meerdere liedjes in een liedje zitten je niet weet hoe deze heten?
Sorry maar je vraag is ietwat onduidelijk en dit is wat ik eruit kan halen.

Wat je zou kunnen doen is dat als je beschikking hebt over een smartphone dat je dan een muziekherkenning programma gebruikt. Bijvoorbeeld Shazam, of soundhound. Mijn oude samsung F480 Touchwiz had gewoon een optie, muziek herkennen. Op die manier lukt het in ieder geval.

Anders probeer je op te schrijven hoe de tekst gaat en vraag op GV, weet iemand wat dit voor een liedje is? :>
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij info kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nou gecompliceerd antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad
als ik jou was zou ik gewoon VLC Mediaplayer nemen, het een betere versie van de gewone, en als je het op Google intypt kun je het meteen gratis downloaden. Er staat daar veel meer info bij en je kunt er zelfs eigen gedownloade films mee bekijken. Ikzelf vind het een veel beter systeem!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding