van wie is de muziek bij dit filmpje?

Toegevoegd na 33 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=6jjXg65yzSA&feature=player_embedded#at=59

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie de link wel...wellicht doe ik iets niet goed?
(ik ben nieuw hier)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer, misschien iemand anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie de link ook niet, misschen moe je even opschrijven met welke zoektermen je hebt gezocht zodat we zelf kunnen zoeken en je verder helpen.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi muziekje..maar helaas ken het nr niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Degene die waar deze reclame voor gemaakt is heeft aan het eind een email adres in beeld. Misschien kun je daarheen mailen en vragen van wie de muziek bij het filmpje is.
info@vitvaria.com

Het beste antwoord

Heb SoundHound erover heen gehaald, maar die geeft niks nuttigs terug. Ben bang dat je deze muziek niet gaat vinden. Je kunt de muziek eventueel overnemen uit het filmpje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor de reactie. Ik was ook al bang dat ik het niet kan vinden. Ik ga via andere wegen proberen. Hartelijk dank allemaal voor jullie reacties!

Andere antwoorden (1)

Free Youtube converter van DVD Video soft ltd. downloaden via download.com biedt uitkomst. Je kan liedjes onder filmpjes hiermee eenvoudig als MP3 opslaan op je computer.