Hoe heten de achtergrondsoundtracks bij de televisieserie American Dragon?

American Dragon is een animatieserie over een jongen, genaamd Jake Long. Hij kan veranderen in een draak! Vandaar dat de serie: American Dragon heet (American is omdat hij de eerste draak is die geboren is in New York, Amerika).

Een bekende componist van de serie is Adam Berry.

Ik heb al veel zitten opzoeken en heb al een paar nummers gevonden (gewoon legaal, want deze nummers stonden op Berry's site). Maar ik weet nog steeds niet de namen van een aantal soundtracks.

De één die ik zoek lijkt wel van de serie af te komen en heeft iets weg van een chinese/rock-achtige achtervolging, die wordt gebruikt in seizoen 1 van de serie, wanneer "Huntsgirl" een goed/slecht karakter uit de serie opduikt of wanneer er een achtervolging plaatsvindt.

Het tweede nummer is eigelijk een geluidseffect wat ik vaker ben tegengekomen. Een chinees klein melodietje, wat doet denken aan een ninja geluidseffect.

De rest van de nummers zijn volgens mij gewoon bestaande Amerikaanse hits. Alle nummers die ik zoek zitten in deze filmpjes en beginnen na:

lied 1 - 0:00 - http://www.youtube.com/watch?v=p7SrKdH2d0o
lied 2 - 0:32 - http://www.youtube.com/watch?v=p7SrKdH2d0o

overige nummers (in hetzelfde filmpje)http://www.youtube.com/watch?v=YV-W9mWaBGc :

lied 3 - 0:00 en 0:21 en 2:28 en 4:02.

De reden waarom ik deze vraag stel is omdat ik het al aan velen heb gevraagd, maar nog geen antwoord gekregen heb. Ik vraag hierbij NIET om downloads, maar alleen om de namen en als kan ook de componist.
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

American Dragons: Jake Long. Volgens de IMDB (Internet Movie Database) is de Series original music van de door jou genoemde Adam Berry en van Kat Green en Billy Lincoln. Klik genoemde personen aan en je krijgt een lijst van soundtracks.