Hoe heet dit liedje, (sorry ik ken er maar zin van :D) I just wanna be right now

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zanger of zangeres?Is het een oud nummer of vrij nieuw,langzaam of snel,wat voor soort muziek?Beetje meer informatie zou wel handig zijn.

Antwoorden (4)

Bedoel je misschien deze
http://www.youtube.com/watch?v=vIaH35-MLsk

Toegevoegd na 11 uur:
Akon- right now
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Zou je er ook een artiest en titel bij willen zetten, dan kunnen wij zonder naar youtube te kijken zien waar je het over hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, eentje die veel rustiger is,
i just wanna be right nooooooooow
Bedoel je:
Black Eyed Peas - Rock That Body
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook "If Loving You Is Wrong (I Don't Wanna Be Right) van Rod Stewart zijn (van de lp Footloose and Fancy Free)
Ik geef toe, het zinnetje is net iets anders, maar wie weet heb je het verkeerd onthouden :)