Ik ben op zoek naar een videoclip uit de jaren 80a90, Amerikaanse of engelse band / artiest ??(zie hieronder de omschrijving)

Hallo allemaal Ik ben al een hele tijd op zoek naar de naam van een nummer (en uiteraard de artiest ) Ik zal proberen te vertellen hoe die ongeveer gaat. Er komst in die clip een jongetje voor met een jas met van die houtje touwtje knopen. Hij heeft een brilletje op en is zeker onder de 10 jaar. Hij woont in een ouder huis en is veel aan het klussen in de schuur. Hij loopt altijd door een bos (het ziet er in die clip dacht ik een beetje herfstachtig uit) naar school toe waar hij altijd wordt gepest. En aan het einde van de videoclip staat hij voor in de klas en dan trekt hij aan een touwtje in zijn jas en dat verschijnt er opeens een zelf gemaakte jetpack waarmee hij de klas doorvliegd en daarna buiten de lucht in vliegt. Wie weet welk nummer ik bedoel zoek hier echt al maanden naar maar kan op elke manier van zoeken niets vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (1)

Weet je echt zeker dat het een Engelstalig nummer is? Want er is een Nederlands lied wat er exact mee overeenkomt: Niemand, van Jurk! - en dan de éérste versie.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jurk is niet echt jaren 80/90 , maar ik denk wel dat het over hetzelfde onderwerp gaat, want ze zingen over houtjetouwtje jas.