Welke muziek style is MT eden met Omen? en geen dubstep want het is veel sneller. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het is toch echt dubstep hoor, je hebt daar ook weer verschillende stromingen in, snel, hard, rauw, vocal noem maar op

Toegevoegd na 20 minuten:
Waarschijnlijk bedoel je het origineel van The Prodigy en dat is Drum & Bass zoals Killerboy38 ook al aangeeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel Dubstep, het origineel is drum&bass