Hoe heten Die oortjes van 400 tot 1400 euro per stuk?

Zijn muziek oortjes die speciaal op maat worden gemaakt, na hoe je oor aan de binnnenkant is.
Varieert van 400 tot 1400(+) euro/dollar..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
capthavoc
12 jaar geleden
Vaak wordern dat soort oortjes gebruik als monitor
voor zangers.
i p,v een bakbeest van een monitor op het podium heb je er dan eentje in je oor erg duur aanmeten inderdaad

Het beste antwoord

Ultimate ears. Althans zo heten ze van een vriend van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat je in-ear monitors bedoelt. Die oortjes zijn er in verschillende prijsklassen. Ze zijn al verkrijgbaar vanaf zo'n 80 euro, maar wanneer je ze op maat laat maken kunnen de prijzen fors oplopen. Dat is vooral afhankelijk van alle technische snufjes, het model en het materiaal dat je kiest. Hier zie je een aantal modellen (maar ze zijn er in talloze uitvoeringen):

http://www.inear.nl/op_maat_gemaakt_monitors/nl