Ik zoek een muzieknummer

Al jaren zoek ik een dance/trancenummer uit de jaren 90.
Het is een beat met daartussen kreten die klinken als: I'll stop rock, work it out, ain't got your...
Het zal niet de exacte tekst zijn, maar zo klinkt het.
De video gata over een meid die autopech krijgt en in dit vreemde hotel terechtkomt waar in alle kamers andere versies van haarzelf zitten.

Wie kan me uit mijn lijden verlossen en vertellen welk nummer het is?
Ik ben je eeuwig dankbaar als je me de juiste titel geeft!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb zeer lang zitten zoeken voor je maar niet gevonden.
heb je niet nog meer informatie dus video gaat over ene meid maar de tekst werd dit gezongen door ook een meid of een man?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tekst wordt meer ritmisch geschreeuwd door een vrouw. en @mymelodie, zal de lijst een doorspitten, bedankt alvast.

Antwoorden (2)

Misschien dat het hier tussen staat en dat je als je het nummer ziet, het herkent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je niet weet hoe het nr. heet kan je ook zoeken door woorden uit de tekst in te vullen op bv youtube of bij programma`s waar je muziek kan downloaden zoals mp3 rocket of imesh of grooveshark...als je daar ben en je vult trefwoorden in krijg je meestal een heleboel opties waar je uit kan kiezen, liedjes waar jou woorden in voorkomen dus...zo heb ik bij mp3 rocket en imesh al een heleboel nummers terug gevonden