Een draaitafel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan kiezenhoe je wilt draaien:

-cd's, dan heb je minstens twee cd spelers nodig, een mixer kabels, boxen en natuurlijk cd's

-lp's, minstens twee platen spelers met een pitch bend parameter, boxen, mixer en lp's

-digitaal, stabiele computer, mix software, eventueel een midi controller, boxen en muziek

Toegevoegd na 3 minuten:
ow, en een headphone natuurlijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit maakt je geen Dj, Je bent dan iemand die in het bezit is van DJ apparatuur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij vraagt wat je NODIG hebt om een dj te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoeven niet alleen materiele dingen te zijn. Talent, geduld, gevoel voor ritme, muziek kennis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja klopt, die dingen natuurlijk ook ;)
Platen, microfoons, draaitafels een grote muil en eelt op je ziel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een draaitafel, gevoel voor muziek, leuke nummers en geluk dat je ergens kan spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groot ego en interesse in
Muziek! Een eigen inbreng en niet louter copieren! Een goede conditie, een bioritme wat flexibiliteit aankan. Geen jaloerse partner en vooral stevig in je schoenen staan en veel
Muxiekkennis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het geld voor de benodigde apparatuur, gevoel voor ritme en creativiteit kom je een heel eind lijkt me ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verstand van muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt nogal wat kennis nodig omtrent het muziekritme(dansstyls) de nodige apparatuur, boxen, draaitafels, mixers en een microfoon om het aan elkaar te praten en het belangrijkste de gasten te kunnen bespelen met je muziek, zodat ze geboeid blijven om te luisteren of dansen

succes
Bronnen: