Ik zoek een nederlandsliedje over vreemdgaan?

Gister hoorde ik een nederlands liedje en ik denk dat het van acda en de munnik is, maar ik heb niet gehoord hoe die heet.
Het gaat dus over vreemdgaan en in de tekst zaten de zinnen : ik ben je voor, ik heb je plan gestolen en ik ben op mijn fiets gestapt oid.

Iemand enig idee? ik denk dat het een vrij recent nr is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
14.5K

Antwoorden (2)

Kijk me na van Keizer en de Munick

Toegevoegd na 1 minuut:
Simon Keizer en Paul de Munnik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Frank Boeijen, Kronenburgpark.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Geen enkele zin uit de toelichting bij de vraag komt voor in het lied "Kronenburg Park". Dit is niet het goede antwoord!