Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een derde hoofdstuk voor mijn werkstuk?

In januari heb ik mijn werkstuk.
mijn eerste hoofdstuk is Geschiedenis
en mijn tweede hoofdstuk is keyboard daarin vertel ik over de geluiden van de keyboard en over de uiterlijk.
Kan iemand vertellen waar ik de derde hoofdstuk kan vertellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beroemde keyboardspelers kan een hoofdstuk zijn! Of: Waaruit bestaat een keyboard?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Wat is de titel van je werkstuk? Gaat het helemaal over keyboards?
Dan zou je wat over de techniek achter keyboards kunnen vertellen, of iets over bands of muzikanten waarbij het keyboard een hele belangrijke rol speelt, of iets over keyboardlessen, of waar je op moet letten als je een keyboard wil kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wellicht kan je een hoofdstuk maken over de misverstande bij het woord 'keyboard'. Er is een duidelijk verschil tussen keyboards, synthesizers en elektrische piano's. Veel mensen halen dit door elkaar. Op die manier kan je ook de geschiedenis er weer bij betrekken door te belichten waarom de verwarring is ontstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kun je vertellen over muzieknoten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschillende soorten keyboards, verschillen tussen piano en keyboard, keyboards in andere landen, bekende keyboarders, voor- en nadelen van een keyboard ten opzichte van een piano.

Noem zo maar op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet vergeten een hoofdstuk te vermelden over je
eigen voorkeur/interesse voor het keyboard. Waarom vind je het een mooi instrument, hoe ben je ermee in contact gekomen. Wellicht speel je in een groep en kun je je rol daarin vertellen en het belang van het keyboard in de groep. Verder over evt. les en lesmethodes en verdere mogelijkheden van het keyboard om bijvoorbeeld andere
instrumenten/geluiden te creëren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding