Kennen jullie makkelijke metalnummers die ik op de elektrische gitaar kan spelen? Ik heb al een jaar les.

Ik kan al: Metallica nothing else matters en enter the sandman spelen .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ga naar youtube en zet in de zoekbalk Guitar lesson metal en je vind een heleboel dingen op verschillende niveaus. Bovendien zit bij de meeste een heel duidelijke uitleg hoe je b.v. een rif moet spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Deep purple; Smoke on the water!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Master of Puppets..

Heeft even een lastiger loopje na het intro, maar is - naar mijn mening - goed te doen na een jaar les!

Succes met spelen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seek and Destroy van Metallica , en heel veel vette riffs van Black Sabbath bijv, paranoid, Iron man , Sweet Leaf enz