In de bioscoop zag ik vandaag (23 december) een nieuwe reclame van t-mobile. Ik wil dolgraag weten hoe het begeleidende nummer op de achtergrond heet?

Zat een hele diepe spanningsopbouw in.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee jammer genoeg niet, als ik t mobile commercial 2011 intik krijg ik niets wat erop lijkt.. alleen Ali B. Anders had ik ook wel al een shazam ofzo eroverheen gegooid :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil dat ook weten joh!

Antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=9zraT4pb2Tk

Heb wel de commercial zelf!