Hoe kregen de mensen in transporter 2 het tegengif?

In de film transporter 2 raakten mensen besmet met een virus door lucht ademen van het zoontje en de vader en zo dus ook degenen die het virus kregen er moesten dus zeker 200 mensen het virus hebben, het tegengif was opgebruikt door de dader ervan, toch zie je iedereen genezen aan het eind, hoe hebben ze dit tegengif kunnen geven?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zag je het begin?
Met die man de boef?
hij pakt wat dat groene en die buis.
dat was dat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij pakt wat dat groene en die buis.
dat was dat. pure poëzie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa maar dat was dat virus zelf dat merkte je toen hij dee alsof hij het inspoot bij een van die schurken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of zie ik dat verkeerd ? ;x