Hoe zit het nou met het einde van de film Tirza?

Zijn er mensen die het boek hebben gelezen en die wat meer over het einde kunnen vertellen? Of die het einde van de film misschien beter begrepen hebben dan ik? De hoofdpersoon is dood, neem ik aan? Hoe kan dat? Heeft hij alsnog zelfmoord gepleegd? Werd hij ziek? Of is het een typisch geval van eeb 'open einde'?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ik heb het boek nooit gelezen of de film gezien maar het boekverslag van "tirza" staat op onderstaande link misschien heb je hier iets aan

Toegevoegd na 4 dagen:
kan je het opbrengen om de onderstaande site met nummer 23588 te lezen ik denk dat je misschien met dit geholpen bent,althans hoop ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, het einde wordt in dit verslag niet verklaard.

Andere antwoorden (1)

Wat ik heb begrepen aan de film Tirza, dat Tirza en Hatta (ofzoiets) vermoord zijn door de vader, en dat de vader uiteindelijk met zo'n meisje alsnog op reis gaat. Ik vond het een typische open einde.