Wie weet er films met jongeren in de hoofdrol ? (niet te oude films graag)

Alvast bedankt :) !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Super 8, die is nu in de bioscoop!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net gedownload, ik hij goed? Want moet hem nog kijken :D

Andere antwoorden (15)

Lover of loser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afblijven! De verfilming van het gelijknamige boek van Carry Slee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
camp rock/ highschool musical/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I am number four

http://www.imdb.com/title/tt1464540
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prom ( 2011 )

"A group of teenagers get ready for their high school prom."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mean girls
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thirtheen, scary movie, ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle verfilmingen van de Kameleon op een rijtje.

2002 - De Kameleon Sjocht Yn It Waar

Geproduceerd door studentenvereniging FFJ Bernlef. Première op 18 augustus in Groningen (gesproken taal: Fries)

^ Uit protest tegen het feit dat in de eerste officiële film Nederlands gesproken werd terwijl de boeken zich in Friesland afspelen, is deze Friese parodie gemaakt. Hierin komen weerman Piet Paulusma, trainer Foppe de Haan, schaatser Ids Postma en politicus Hans Wiegel voor. Dit leidde tot een rechtszaak tussen uitgeverij Kluitman en Steven de Jong tegen de makers, wat resulteerde in een boete wegens inbreuk op het auteursrecht. De makers ontvingen wel eind 2002 de Friese Persprijs.
2003 - De Schippers van de Kameleon

Geregisseerd door Steven de Jong. Première op 15 juni in Amsterdam (gesproken taal: Nederlands)
2005 - Kameleon 2

Geregisseerd door Steven de Jong. Première op 15 juni in Hoogezand (gesproken taal: Nederlands)
2005 - Kameleon en de Dubbelganger

Geregisseerd door Koen en Jos van der Donk, Arjen Rooseboom. Première op 15 oktober in Terhorne (gesproken taal: Nederlands)
2007 - Kameleon Als Schokkend Doelwit

Geregisseerd door Koen en Jos van der Donk, Arjen Rooseboom. Première op 1 juli in Terhorne (gesproken taal: Nederlands)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zombieland is wel een leuke film. Een groepje jongeren moet een berg zombies overleven, niet eng maar wel grappig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beastly
Wild child
Sidney white
Fame
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thirteen ik weet niet uit welk jaar, maar is niet al te oud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Final Destination