waar kan ik culturele films downloaden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je Arthouse films ? Zoals die in de filmhuizen draaien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achter je pc?

Antwoorden (2)

Culturele films, dat is een ruim begrip!;-)

Als het niet per Nederlands hoeft te zijn, kun je hier heel veel vinden. Speelfilms, documentaires, muziek, filmjournaals, bedrijfsfilms etc.
En zeker niet alleen films. Ook foto's en teksten.
Alles geheel legaal.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook gewoon Utorrent downloaden, een soort limewire voor films en spelletjes. Dan op google intypen: 'naam van de film' torrent. dan klikken op download torrent, even wachten en voila je hebt je film. gratis ;p