Er is nu film op tv met All Stars spelers en Anthonie Kamerling met nummer over "later als ik groot ben". Weet iemand welk nummer dat is en van wie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bram Vermeulen - Later als ik groot ben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan er niets aan doen dat jij het nergens kunt vinden. Ik heb je een link gegeven waar de songtekst staat en je letterlijke vraag: Welk liedje is het en van wie is het beantwoord.
Om nu een min te krijgen omdat iemand het niet kan vinden is toch wel weer jammer.