hoe heet dat ene liedje waarbij frida door dr enkel gaat in de film costa? en dan valt janet in.. ik wil hem zo graag hebben!:(

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien staat het hier tussen. Het is de tracklist van Costa! Latin & Danceparty zoals ik die vond op Bol.com. Filmmuziek is aangevuld met andere muziek. 1. Jennifer Lopez - Let's Get Loud 2. Bastian - You've Got My Love 3. Gigi D'Agostino - La Passion 4. Zapata - Tingo Tingo Lady 5. Jody Bernal - Oh Bambolero 6. Jody Bernal - Que Si, Que No 7. The Sunclub - Bandoneon 8. Boy Band - Driving Me Crazy 9. Anastacia - Not That Kind 10. Destiny's Child - Independent Women 11. Juan Wells - Summer Rain 12. Spiller - Groove Jet (If This Ain't Love) 13. The Nightgroovers - It's A Love Thang 14. Baha Men - Who Let The Dogs Out 15. Girl Thing - Last One Standing 16. Hometeam - Make It Hot 17. Mauro Picotto - Komodo 18. Dj Jose Vs. G-Spott - II-Symbols 19. Darude - Sandstorm 20. Delerium - Silence 21. Milk Inc. - Walk On Water 22. Zapata - Go Crazy 23. Cooldown Cafe Ft. Dj Stefan - Hey Baby (Uhh,ahh) 24. Ricky Martin - She Bangs 25. Songfestival Medley: Bucks Fizz - Making Your Mi 26. Songfestival Medley: Teach-Inn - Ding-A-Dong 27. Songfestival Medley: Sandra Kim - J'Aime La Vie 28. Songfestival Medley: Dana International - Diva 29. Songfestival Medley: Imaani - Where Are You 30. Songfestival Medley: Johnny Logan - What's Anoth 31. Re-Play - Over 32. Fontane - 1+1=2 33. Katja - Lover Or Friend

Bronnen:
bol.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100