ik zoek naar de titel van een film

deze is reeds een 20 - tal jaar oud en heeft in het opschrift
onder de titel "a film too hot for Kim Basinger" graag had ik mijn zoektocht naar deze reeds ietwat oudere film kunnen afsluiten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

"Boxing Helena"(1993)
Met Julian Sands en Sherilyn Fenn.
Kim Basinger zou eigenlijk de vrouwelijke hoofdrol spelen maar trok zich terug.Ze werd door de producers aangeklaagd voor 9 miljoen dollars wegens contract breuk.(Kim Basinger werd na afloop van dit alles trouwes faillet verklaard,ze raakte al haar geld en bezittingen kwijt!)
De film gaat over een gestoorde chirurg die bij de vrouw op wie hij verliefd is de ledenmaten amputeerd zodat ze er niet vandoor kan gaan.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter bevestiging... Klopt helemaal 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx!
Ja,ik weet best veel van films
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat blijkt ... Kun je me ook vertellen wat ik zoek voor een film Scène ... Een auto rijdt een berg op achter een vrachtauto die boomstammen vervoert en die beginnen van de vrachtauto af te rollen .... Schijnt een horrorfilm te zijn
Is al erg lang geleden 80er jaren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
POE, beetje weinig info.
Ik heb echt geen idee.
Er zijn diverse films met dergelijke scenes.Misschien krijg ik nog een idee welke het kan zijn.

Andere antwoorden (2)

9 1/2 weeks met Kim Basinger. Ik heb hem niet gezien hoor, daar was ik toen destijds te braaf voor :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/9%C2%BD_Weeks

Toegevoegd na 1 uur:
Hier is een mooie beschrijving van deze film :
http://www.wanderingspirits.nl/wiki/index.php/9_1/2_Weeks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Too Hot To Handle ik weet niet zeker maar heb gegoogled
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh.....is dat niet jaren '30, met Fred Astaire ?