Wat gebeurt er met mijn whatsapp account/nieuwe gesprekken op mijn nieuwe telefoon als ik mijn nummer op een andere telefoon verifieer?

Ik heb een iphone maar eerst had ik een HTC. Op mijn nieuwe telefoon is whatsapp al met mijn nummer geïnstalleerd. Nu wil ik oude whatsapp gesprekken terug lezen maar als ik op mijn oude telefoon ga moet ik mijn nummer verifiëren. Wat gebeurt er dan met mijn whatsapp gesprekken
op mijn nieuwe telefoon?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tussen android en iphone is het niet mogelijk je gespreksgeschiedenis te wisselen met Whatsapp. Android maakt namelijk een backup naar google drive en iphone maakt een backup naar icloud. Deze backups van whatsapp zijn niet onderling uitwisselbaar. Als je tussentijds weer inlogt op je android zal die op ipjone gedeactiveerd worden. Wil je daarna weer inloggen op iphone zul je dus daar weer opnieuw moeten activeren. Met whatsapp is het niet mogelijk op twee toestellen met hetzelfde nummer ingelogd te zijn. Omdat je apple en android gebruikt zal op beide telefoons een andere gespreksgeschiedenis opgeslagen worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100