Kan ik een blackberry abbo met onbeperkt internet afsluiten en later alleen voor internet betalen?dus als ik bel of sms dan moet ik gwn zelf betalen..

Kan dat??als ja welke??liever goedkoopste..of ideen die met dit betrekking hebben...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tijdje had vodafone een actie, gratis internet zolang je beltegoed hebt.. Dus als 20 euro opwaardeerde kreeg je gratis internet. En als je beltegoed op ging door 't bellen en smsen kon je niet op internet, en als je weer geld opwaardeerde kon je dus wel pingen/tweeten enzo.. Andere providers hebben ook zulke acties nu een goede actie vinden;))!!

Het beste antwoord

Er zijn 2 nee"s te geven op je vraag:
Onbeperkt internet bestaat niet.
En jij kan niet bepalen waarvoor je betaalt, je gaat een contract aan daar moet je je aan houden.