Wat is van belang bij transport van een vriekist naar zolder? De breedte, de hoogte of de diepte van de vriezer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt eraan, zit er een draai in je trap, is je trapgat ruim genoeg hiervoor?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alle drie.
En vergeet het gewicht niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
EN de diagonaal.... dat kan ook wel eens belangrijk zijn in bepaalde situaties.

Het beste antwoord

alle buitenafmetingen zijn belangrijk ,de hoogte en breedte bepalen hoe groot de doorgang moet zijn de lengte is belangrijk als je een bocht moet maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duidelijk antwoord