hoe schakel ik de "Asinara Plus PIR lamp op zonne-energie, roestvrij 3012006" aan?

ik kocht op de rommelmarkt een solarlamp, nog nieuw in de verpakking. maar de gebruiksaanwijzing is helaas niet te vinden. De lamp hangt nu al twee dagen op haar plaats maar gaat niet aan.
Hoe kan ik ze aanschakelen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij Conrad is er een product informatieblad te downloaden. Wellicht kun je hier verder mee. Zie:
http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/575000-599999/577549-an-01-en-SOLARLEUCHTE_ASINARA_PLUS.pdf Toegevoegd na 3 minuten:
Zie bij punt 4: initiation Bronnen:
- http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/575000-599999/577549-an-01-en-SOLARLEUCHTE_ASINARA_PLUS.pdf

Antwoorden (1)

Als je de glazen behuizing van de sokkel afhaald vind je op het "huis" in het midden een aan en uit schakelaar. Schuif deze naar de aan-stand.

Toegevoegd na 3 minuten:
Probeer ook nog een foto te plaatsen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Helaas, het uploaden van de foto is niet gelukt.