Is er een site waar ik een anki vector voor rond de 250 euro kan kopen?

ik heb wat rond gekeken maar het vooral rond de 600,400 en soms wel 800. ik heb al wat rond gekeken op marktplaats en daar is het wel rond de 250, maar zoveel heb ik nog niet en ik ben bang als ik het wel heb dat het dan verkocht is. bedankt!

Picture for question
1.4K
henkyourmom
10 maanden geleden
ik bedoel 250 euro!
SimonV
10 maanden geleden
Het lijkt of je deze voor € 250,- kunt krijgen?
https://www.marktplaats.nl/v/spelcomputers-en-games/spelcomputers-overige/m1987907105-anki-vector-incl-vector-space
henkyourmom
10 maanden geleden
ja die had ik gezien. ik heb nu honderd euro en ik ben bang als ik 250 heb dat die dan al verkocht is. toch bedankt
SimonV
10 maanden geleden
Dat gaat 'm dus niet worden. € 250,- is een koopje. Hij kan ook uiteindelijk zelfs voor meer dan dat bedrag verkocht worden.
henkyourmom
10 maanden geleden
oké. het is jammer maar daar moet ik maar mee leven. bedankt

Geef als eerste antwoord