Hoe zet ik de vriezer minder hard?

Ik heb een adg tafelmodel vriezer maar deze blijft te hard vriezen hoe zet ik deze minder hard. Zit wel een knop 1/7 bij maar moet ik naar de 7 of dd 1 draaien.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

1 is de laagste stand, 7 is de hoogste stand.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zet de vriezer niet kouder dan nodig, maar ook niet te 'warm'.

In een andere vraag staat een mooi overzicht wanneer je ongeveer welke temperatuur nodig hebt. Hoe dat precies overeenkomt met jouw standen 1 t/m 7 zul je in de gebruiksaanwijzing kunnen vinden.

Toegevoegd na 5 minuten:
1 is de laagste stand = op deze stand vriest de vriezer het minst hard.
7 is de hoogste stand = op deze stand vriest de vriezer het hardst, dit is dus de laagste temperatuur.
7 jaar geleden
Bordensteker
7 jaar geleden
Uiteraard goed, maar ik geef hier een compliment voor de verduidelijking, want "laagste" stand en "hoogste" stand blijft gemakkelijk verwarring geven.
+