Is de tablet van €150 bij de Intertoys goed en snel en reageert het touchscreen goed?

Zet de voordelen erbij en de nadelen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Wat jij 'goed en snel' vind is lastig te bepalen, maar vergelijk het niet met een ipad. Dit ding is op alle fronten minder en het ergste is dat het alleen draait op een verouderd android 2.2 en nooit ge-upgrade kan worden naar 3.0 (3.0 vereist een minimale schermresolutie die de intertoys tablet niet aankan)

Nieuwe apps zullen niet werken, dus het ding wordt al snel waardeloos.

Ik begrijp de verleiding, maar mijn advies is 'niet doen'
paulus811
12 jaar geleden
die heb ik ook gezien, volgens mij is hij van tomtec. dat is een een slecht merk ik heb wel vaker dingen er van gehad naar een tijdje doen ze het niet meer ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al vaker zulke dingen gezien,vaak is het gewoon namaak en kan je het echt niet vergelijken met de kwaliteit van echte merken zoals Apple en Philips, misschien werkt het wel maar het is misschien handiger om te sparen voor een echt goed tablet en dan heb je daar ook echt veel aan..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de tablet van Intertoys is slecht getest, hij is erg traag en blijft ook vaak hangen en veel spellen doen het er niet goed op.
Nadeel is dat de processor en het geheugen te weinig is om snel te zijn verder staat er nog Android 2 op die ook niet erg snel is en slecht reageert en hij heeft maar 2GB opslag dat veel te weinig is.
Verder heeft hij resistief scherm i.p.v. een capacitief scherm waardoor het scherm minder lekker werkt dan op andere tablets.
Wil je goedkoop een tablet verwacht er dan niet teveel van, het is echt een speelgoed model, leuk voor kleine kinderen, maar ik denk dat ie daar ook na een aantal weken in de hoek ligt.
Als je echt een goede tablet wil, dan kun je beter een iPad kopen die heb je al vanaf ongeveer 400 euro, wel veel duurder maar ook veel meer kwaliteit en veel meer/langer plezier!