Heb je wifi nodig om de phantom 2 vision te besturen?

Ik vroeg me af of je internet nodig hebt om de DJI phantom2 vision te verbinden met je smartphone. Wie hier iets vanaf weet antwoord aub.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt wel Wi-Fi nodig, maar GEEN internet.

http://www.dji.com/products/compare-phantom
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hebt geen wifi nodig om het te besturen maar wel voor FPV (live beeld wat je camera ziet) vanaf je tablet, smartphone, of elk ander beeldscherm(misschien is scherm ook inbegrepen).