LG 47LV5500 Smart TV verbinden met internet via blu-ray speler?

Ik heb de LG 47LV5500 Smart TV gekocht en daarbij een blu-ray apparaat (LG BD660). De blu-ray is verbonden met internet/Netcast. De tv heeft deze optie ook, maar is het genoeg dat er een verbinding zit in de BR (die ook verbonden is aan de tv natuurlijk) of moet ik een aparte kabel in de tv stoppen en zo extra verbinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je blu ray speler verbonden is met je netwerk, is dat voldoende en hoeft niet ook de tv nog eens verbonden te worden. Dat zou je zelf moeten kunnen zien als je de juiste hdmi (die van de br speler) selecteert en met de afstandbediening van de speler netcast start.
paulus811
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
Klopt, voor functies die alleen de tv ondersteunt moet ook deze een netwerkverbinding hebben. Dat kan met een kabel maar vaak ook met een draadloze dongle.