USB Direct Recording betekend dat je een Audio CD direct op een USB stick of MP3 speler kunt zetten.

Oftewel, je stopt een Muziek cd in je dvd speler, daarna stop je een usb stick of een MP3 speler in je dvd speler. Hierna kan je dus op het knopje direct recording klikken en hoppla je muziek staat nu op je MP3 of USB stick.

Of dit werkt met DVD files naar een USB stick weet ik niet.