hoe koppel ik de C-1 Behringer aan de ps400 fantoomvoeding?

Ik heb een set gekocht bij bax-shop.nl er zat in:
-Behringer Micropower PS 400 compacte fantoomvoeding
-Procab CAB723 XLR female - jack male 1.50 meter
-HQ AC-004 Adapterplug 3.5mm mono steker - 6.35mm mono contra

Maar hoe moet ik hiermee mijn microfoon aan mijn computer pluggen EN aan mijn ps400 Fantoomvoeding

In de beschrijving stond dat ik hem aan mijn fantoomvoeding en aan mijn pc kon koppelen Met deze set maar ik weet niet hoe

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

je microfoon met heeft een plug met 3 pinnetjes " female" die doe je in de voeding mic tru
de kabel heeft een plug met 3 pinnetjes "male" die gaat in de ingang mic input.
zoals je ziet is er maar 1 manier.
nu doe je de andere kant van de kabel in het verloop van 6,5 naar 3,5 mm
deze kant doe je in de microfoon ingang van de computer.
even de fantoom voltage voor je mic goed zetten.
bij de c-1 is dat +48 volt.
adapter erin stroom erop en dan zou die het moeten doen

Toegevoegd na 6 minuten:
kleine correctie de kabel is female en gaat dus in de mic tru
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan kan ik hem niet op mijn statief zetten Hmm
en als ik een XLR Female naar XLR Male koop en die in de ps400 naar mn mic doe kan dat wel?