In welk bestandstype van een film kan ik em branden?

Ik wil graag een film op een dvd branden. ik heb alleen dit: een converter programma,een brander,30 DVD's,.avi films op mijn pc.

Toegevoegd na 7 minuten:
Owjaa en ik zou graag een goed brandprogramma willen. iemand een linkje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
2.1K

Antwoorden (2)

Met ConvertXtoDVD kun je bijna alle video formaten die er zijn omzetten naar dvd video bestanden. Stel je hebt een film gedownload en dat blijkt bijvoorbeeld een .avi bestand te zijn. En als je dan een gewone dvd speler op je tv hebt aangesloten kun je deze bestanden niet met deze dvd speler afspelen. Die moeten dus eerst geconverteerd (omgezet) worden naar dvd video bestanden zodat je de bekende audio_ts en video_ts mappen krijgt die je op een dvd kunt branden zodat je dvd speler ze kan lezen )afspelen).

ConvertXtoDVD kan videobestanden in de volgende formaten converteren: AVI, DivX, XviD, MOV, MKV, FLV, MPEG-1, MPEG2-, MPEG-4, NSV, DVR-MS, TIVO, TS, IFO, VOB, ASF, WMV, RealMedia, RM, RMVB, OGM, bestaande bestanden van digitale camcorders, TV/Sat, capture kaarten, etc. en dat zonder externe codecs te installeren.

ConvertXtoDVD ondersteunt de volgende audio formaten: AC3, DTS, PCM, OGG, MP3, WMA en meer.

ConvertXtoDVD ondersteund de volgende ondertitel bestanden (intern en extern): SRT, .SUB/IDX, .SSA met kleur en lettertype keuze, en ondersteund tags zoals cursief, vet.

Maak DVD menu' s met de aanwezige templates, pas een template aan of voeg templates toe. Voeg hoofdstukken, geluid en een ondertitel menu toe.
Deze gebruik ik zelf ;groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon alle films converteren naar Avi-bestanden en deze met het brandprogramma NERO als video-DVD laten wegbranden.Nero is bij een hoop dvd-branders nog bijgeleverd als brandprogramma en anders is het vast nog wel op internet te downloaden.Dat is hier een gouwe ouwe die ik zelf ook voor dit doel gebruik en de meest makkelijke weg om dit te doen.