hoe moet ik pc speakers aansluiten op subwoofer ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een subwoofer is een speaker. PC speakers zijn speakers.
Die sluit je niet op elkaar aan, je hebt een versterker nodig.
(Of je moet je vraag toelichten, niet herhalen, dat laatste heeft geen zin...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor "subwoofer" ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor PC Speakers? Met ingebouwd versterker?

Het beste antwoord

Aan de achterkant van je subwoofer (de kist ervan) zitten 2 "gaatjes". Als het goed is staat er "speaker output" bij. Ook staat er "L" en "R" bij. (links en rechts) en om het helemaal makkelijk te maken zijn de meeste uiteinden van de speakerkabels rood of wit gekleurd. Doe de rode in de rode uitsparing, en de witte in de witte. Kijk dus goed op je "baskist" of je aansluitings gaatjes ziet zitten voorzien van bovengenoemde opties ;) Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op mijn subwoofer zitten die aansluitingen niet.
Wat nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe sluit ik deze:
http://www.block.nl/images/small/trust-pcspeakers-20_set___14931
Hierop:
http://ans.sklep.pl/images/Jamo%20SUB210%20back%20600.jpg
aan dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zul je dan een subwoofer output accessoire bij moeten kopen waar je de speakers en je subwoofer op aan kan sluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:)
En je antwoord dan?
Mijn punt is:
Er zijn zoveel soorten "PC speaker" en "Subwoofers" dat deze vraag zo niet te beantwoorden is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn antwoord? Kan niet beter. Zonder omschrijving zijn veel antwoorden mogelijk ;) Als je de vraag en het antwoord letterlijk leest, kun je geen beter antwoord geven. De vraag is dus ook weldegelijk te beantwoorden. En waarom zeg je dat eigenlijk niet in een reactie tegen degeen die de vraag stelt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja. Antwoord: Kan niet was dan ook goed...
Zie reactie bij vraag. :) (Nog voordat ik hierop reageerde)
En eeh. jij kunt ook reageren i.p.v. onzin antwoorden geven. :p -1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie je wel dat de vraag te beantwoorden is ;) Je reacties had ik al gezien, maar je zegt er niet bij dat de vraag zo niet te beantwoorden is. Daar ging het om. Een onzin antwoord is het zeer zeker niet, maar wel sportief van je dat je laat weten dat jij degene bent die de min heeft gezet :)

Andere antwoorden (1)

Dat gaat niet:P wel kan je je audio output aansluiten op beiden.

stappen plan:
1. kijk of je pc 2x audio uitgang heeft anders:
ga naar de winkel en vraag om een mini jack splitter, ( 3.5mm 1x male 2xfemale. ) en stop deze in je normale audio uitgang.

nu heb je 2 x audio uit.

2. had in die zelfde winkel ook een stereo tulp/jack kabel gekocht.

deze tulp stekkers passen in je sub en de jackplug in de splitter.

3. steek stekker van je sub in het stopcontact en dat is aangesloten. sluit je normaal speakers ook aan in de splitter en je heb geluid.....
MAAAARRR je geluid op je sub is niet te regelen op je speakers dit zal je gewoon met je toetsenbord of anders met de muis ( in Windows ) moeten doen.

je kan kan eventueel ook proberen je sub aan te sluiten op je koptelefoon aansluiting van je speakers maar de kans is groot dat dan je speakers worden uitgeschakeld maar dit kan je altijd nog proberen.

suc6!