Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft de Apple Watch een sim-kaart nodig?

Want ik wil veel hierover weten

Toegevoegd na 25 minuten:
En heeft de Apple Watch ook App Store

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je koppelt straks je Apple Watch aan je iPhone met bluetooth waarmee je dus telefoontjes kunt opnemen en bellen, dat maakt de sim overbodig....
Ja er komen straks ook apps uit in appstore voor de Apple Watch maar hoe je die erop krijgt is mij nog niet duidelijk (sync via appleID i.c.m. wifi?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Iets in me zegt me dat er ergens op een mooi weggewerkt plekje een lightningaansluiting in zit en je via iTunes kunt synchroniseren. Wifi zal misschien ook wel tot de mogelijkheden kunnen horen maar ik denk dat dat een aanslag op de accu wordt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nog even op de site van Apple gekeken. Geen aansluiting voor lightningkabels. Opladen gaat straks met een speciale lader die je tegen de achterkant klikt magnetich/inductie. Ergens in een video hoorde ik wi-fi vallen, dit zal ongetwijfeld de manier worden om je watch met je iPhone te synchroniseren en apps te uploaden.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding