Wat is een 'tweede partitie'?

Deze is niet gevonden op mijn SD kaart. Kan ik deze er zelf opzetten en hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Een tweede partitie is een 2e deel van bijvoorbeeld een geheugen kaartje,je splits de sd kaart dus eigelijk op in 2 delen,dit kan je instellen bij bijvoorbeeld windows schijfbeheer gewoon zoeken op je computer hierin rechtermuis knop op de sd kaart en klik op partitie maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een SD-kaart heeft per definitie niets te maken met partities.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je goed leest kan je zien dat in de 2e zin van mijn uitleg 'je splits de sd kaart dus eigelijk op in 2 delen' ik een SD kaart als voorbeeld neem,tevens kan je een sd kaart zeer zeker wel opslitsen,ik noemde een voorbeeld om het beter te kunnen uitleggen ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eigenlijk is dit het enige antwoord. Het is me nog niet gelukt want zo handig ben ik niet helaas