Hoe krijg je het beste je toetsen van je toetsenbord af ?

ze staan redelijk uit elkaar maar je kan er met niets onder .. hoogstens met een tandenstoker of cocktail prikker

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn collega is het vorige week gelukt met 'n stofzuiger :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en ook ondersteboven houden en voorzichtig uitkloppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wacht, ik snap het al!

Het beste antwoord

Je kunt ze er allemaal afpulliken, de grote toetsen (spatie, enter, backspace zijn lastig, ook om terug te zetten want die zitten ook nog met een metalen beugeltje vast. Maar het is te doen. Nog twee tips:
1) Maak eerst een fotootje van je toetsenbord. Klinkt kinderachtig, maar dat helpt echt bij het terugzetten.
2) Als het hier om een laptop gaat, NIET aan beginnen.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed advies, met name punt 2. Je krijgt die toetsen als ze er eenmaal af zijn, gewoon niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje !

Andere antwoorden (5)

Begin met de CTRL toets en probeer daar een naald onder te krijgen. Beetje wrikken en hij moet wel los komen... succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kunnen er bij de meeste echt af en als je er een uit hebt gaat de rest een stuk makkelijker.
Met een mesje wip je er zo een omhoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon bij de F1 beginnen, vinger er achter zetten en naar je toe trekken, en dit bij alle toetsen zo, je mag best een beetje kracht zetten, ze breken niet af namelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze website staat het stap voor stap :

http://www.techzine.nl/tutorials/5/hoe-je-toetsenbord-schoon-te-maken.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je je toetsenbord schoon wil houden kun je ook standaard met stofzuigen je toetsenbord meenemen. Makkelijker is trouwens om de achterkant er af te halen dan de toetsen.